Hvis ønsker at klage over en beboer (eller du oplever, at en beboer overtræder husordenen), kan du vælge at indgive en skriftlig klage til administrationen i AAB.
Vi opfordrer altid til, at man først går i dialog med sine naboer for at løse et problem, før man indgiver en klage.
Virker dette ikke, kan du vælge at indgive en skriftlig klage til administrationen/v Kundeservice.
For at kunne behandle en klage, skal administrationen bruge følgende oplysninger:
Hvis problemet fortsætter, efter administrationen har behandlet din første klage, skal du sende en ny klage.
Du vil forblive anonym, så længe administrationen behandler din klage. Såfremt administrationen ikke kan gøre mere i sagen, og du er den eneste der klager over en beboer, kan vi kun anbefale, at du indbringer sagen for Beboerklagenævnet. Vær opmærksom på, at du således ikke længere vil have mulighed for at være anonym.
Har du spørgsmål vedr. husordenssager, kan du kontakte Kundeservice på mail aab@aab.dk.
Alle beboerklager skal således sendes til Kundeservice og IKKE til afdelingsbestyrelsen.